Saturday, March 7, 2009

the last moment

Ini adalah moment yang terakhir bersamanya. Dia akan pergi jauh. jauh dari kebiasaan. Sungguh drastik. Nadi bertiup kencang ketika perkhabaran. Kami mempunyai impian yang sama. terlalu banyak perancangan. Semangat itu telah terkubur sekarang. setiap saat diisi dengan keikhslasan tapi akhirnya, huh, ianya musnah. Pastinya tak akan sama selepas ini. Tak kan ada hilai tawa lagi. Setiap detik mengharapkan ini mimpi, tapi realiti terlalu pahit. I'll never forgive my self becouse knowing you. Ego ku tercabar. entah bagaimana menghadapi saat2 selepas ini.Sukar mengadapi keadaan ini. Aku terlalu menghormatinya. Kadang2 sayang aku terlebih sudah. Dia yang terbaik pernah aku kenal. tapi begitu singkat momen untuk bersama. Ok, ini adalah keputusan dia. Aku xde hak untuk menghalang. Tapi selepas ini aku pasti takut untuk mendekati sesiapa. Its hurt & sucks!. kehilangan yang paling aku xnak, tapi muncul dengan begitu cepat.begitu luasnya kasih sayang, begitu sempitnya waktu. selamat berjaya! i miss u b. A lot!

dia pernah berkata:setiap lagu ada kene mengena dengan kita..ini adalah lagu untukmu:

Perpisahan itu selalu terjadi
Kepada insan yang bertemu
Sungguh sedihnya rasa
Apabila ianya terjadi
Perpisahan bermula

dari dua hati
Yang kehendaknya tak dituruti
Ataupun manusia Yang berperasaan benci
Sebuah kisah dan harapan
Menjadi debu berterbangan
Tersekat nafasku kabur pandangan mataku
Amat tersiksa jiwa kerana kehilangannya
Oh oh… mengapa terus mengharap menanti
Walau cukup kusedari dia takkan kembali
Rintangan dari orang yang tak sudi

Menerima cinta dari hati ini Menarik diri dan pergi
Membawa serpihan hati yang sepi
Perpisahan itu sungguh menyedihkan

Tapi semuanya di tangan takdir
Kita dikatakan pasangan bahagia
Oh… kini terasing luka Oh… kini terasing luka
Perpisahan mengasing kita

2 comments: