Thursday, April 9, 2009

I'M LOST


untuk pertama kali dalam hidup aku, terasa asing dibumi sendiri. Kenapa aku berada disini?? hah, keluh aku kegersangan menanti masa untuk ditamatkan. menyelusuri arus malam yang hangat, aku bersama teman lama ke gombak mencari halaman taman Melewar. kenapa aku bersetuju x pasti di benak kepala. Rupanya aku tersesat ke ceramah PAS dan PKR yang x pernah terlintas u kesitu. Aduh, aku dah GILA?? haha. terpaku melihat gelagat segerombolan fanatik pakatan rakyat sampai terasa bahang kehangatan sajian yang bakal dihidangkan. Kalau konsert AF of course aku paling hepy, tapi ni ceramah politik???? adus, aku dah tersilap datang. I'M LOST!!!!.. melihat mata ayub yang mengharap aku bersabar, aku kuatkan semangat demi membe yang paling suka nak bermanja ni..ok la.Mendengar ceramah Azmin Ali,aku terpaku. Inilah dinamakan Pakatan Rakyat. Menjelajah ke pelusuk, memaku mulut setiap pendengar, inilah formula paling mujarab yang terus menerjah kehati sanubari setiap yang mendengar. Aku bukannya fanatik politik. persetan sape pemimpin, semua materialistik. Tapi mendengar ceramah semalam menjadi penghidang halwa telinga, NOT BAD. Tapi this is for 1st and the last time..I'm not type like dis..political is not part of my life.sory yub,,if u asking me to another place is ok..but not for this MAT sabu place k..haha.


#Bro sms aku die dah pindah barang ke Rawang. Sedikit sayu kehilangan, tapi dun wory, i'll always pray for ur succes. Wa xkan lupakan advice lu. be strong!!!

No comments:

Post a Comment