Tuesday, November 2, 2010

End of jouney or end of life??

Mendengar berita u nak ke Australia..hati saya bertanya2..boleh x saya nak pegi skali..tapi u cakap u "it was a dream trip"..nak celebrate membe u dapat jadi pilot..then i ok jer..then..everyday i miss u..tapi i happy je..sebab i know u got same feeling on me..Then..after u back..semuanya jadi lain. U senyap je..i x tahu how to react..till the day u tell me everythings. Ianya mengejutkan saya..KENAPA?? if u think u r very realistic person..then y u choose me at 1st?? siapa saya?? saya x ensem pun..saya x kaya..saya x de ape2..kenapa kamu memilih saya pada muala2??? kenapa saya jadi mangsa kamu?? Kalau u tahu kita x kan bersama kenapa masa kita gaduh kat hospital dulu..u still nak temankan i?? Kenapa kamu marah saya pergi tasik permaisuri..kalau kamu x kisah pun fasal saya?? then..now?? u x bagi peluang langsung..its too cruel!

everynite i cant sleep n ask my self..WHY?? y i still love u..y i still cant accpet this??..u told that everything u do on me for last 5 months was FAKE..but my feeling is TRUE!! wat u give is TRUE!!!! Kenapa kamu nak berpisah kalau kamu x beritahu pun apa kekurangan saya sebelum ni?? kalau u cakap.then..
U say communication is important,.then..??u keep silent..

u boleh cakap 10000XXX alasan u sy benci kamu..tapi saya x percaya semua itu. apa yg kamu beri pada saya sungguh indah..dan kamu sungguh ikhlas!..kamu memikul banyak beban..tapi kamu x nak kongsi.setiap kali jumpa..sy akan pesan..kalau ada apa yg u x suka..u cakap k..sebenarnya..dah lama sy nak tanya satu soalan..'KALAU U X SUKA I SMS KERAP..THEN U BAGITAHU OK..ACTUALLY I RASA IM TOO MUCH..BUT U PERNAH CAKAP..KALAU U DIAM..MAKNANYA U X MARAH"..tapi it was my mistake..kalau i kenal u ..then..maybe our skrip jadi lain..

i sayangkan u dengan sepenuh hati..x kisah siapa u..sayang..dalam dunia ni..ada dua jenis manusia..dia MENDEKATI KAMU SEBAB APA YG KAMU ADA (KELEBIHAN).DAN MENDEKATI KAMU SEBAB SIAPA DIRI KAMU (KEKURANGAN)..BERILAH PELUANG U SAYA MENYAYANGI KAMU..

bagi saya masa bukan penentu u seseoang itu berubah..tapi siapa yang merubah kehidpan seseorang..maknanya saya telah gagal u memberi kamu satu perasaan..iaitu kasih sayang..tetapi cukupla kamu tahu yg saya sayangkan kamu..Kehidupan seseorang ialah siapa yg berada dalam sekeliling kamu (dan hubungi kamu) pada sesuatu masa..jika kamu cakap yg x semestinya kene contact even dalam masa 2 minggu pun..then..wat is relationship is ol about?? masing2 menjalani hidup masing??

terima kasih okey. saya sayang kamu..walau siapa diri kamu..:(..i I'll npt give up..love u so much..till end of my life..:

No comments:

Post a Comment