Thursday, November 11, 2010

what we want in dis life?

for 25 years, my life goes plain..nothing too happy, o nothing too sad. It was okey. I hv a gud parents, sibling, and frens. I have study till graduated form UKM. working as engineer..it was high achievement..
suddenly, when i meet u..my life 360 degree change. i always smile..n just think of u. why? im not sure wat dis feeling is ol about. everyday is just beatiful day..i just keep looking for reason to meet u. just look at ur face..make me so happy..im sorry..till dis moment..i still cant lie to my self..dat i realy love u. maafkan saya. Mencintai anda adalah suatu keindahan dan kegembiraan bagi saya. Seribu alasan anda berikan u saya membenci anda..sedikitpun tidak mematah perasaan saya terhadap anda. kamu boleh membenci saya...tapi kamu x boleh hentikan perasaan saya terhadap anda. Anda pernah tanya, adakan sy akan pergi ke majlis pengebumian kamu? saye tertanya2 apakah jenis soalan itu. adakah anda akan menemani saya seumur hidup anda? saya harap..itu adalah soalan paling ikhlas dari anda..sayangku..just tk care of ur self. pick ur own path..but at the end,,i"ll keep waiting for u..im sorry..

No comments:

Post a Comment