Monday, November 8, 2010

Takdir atau disalah anggap..??

Saya menerima semua ini sebagai takdir. Walaupun ianya amat menyakitkan hati. Hubungan kita renggang bila kawan kakak awak tinggal dirumah itu. Kita sudah tiada saat2 privacy bersama. Sebenarnya, itulah saat2 yg paling membahagiakan hidup saya bersama awak. Tahukah anda, kenapa saya suka tengok wayang wif u? sebab tu je saya boleh pegang tangan awak lama2. Setiap sentuhan akan mencetuskan cas2, dan akan mempengaruhi emosi kita. Kali terakhir u ajak i kerumah u, saya rasa kesian tengok u terpaksa tidur kat luar..dalam hati saya, adakah kamu berhak untuk tidor ditempat yg lebih selesa? bermula saat itu, sy berjanji pada diri saya, suatu hari saya akan mempelawa awak tinggal bersama. Sy nak sara awak, dan jaga awak..supaya awak dapat tidor di tempat yg lebih selesa..saya tahu awak suka tidor..melihat awak tidor sambil berdengkur..iulah kegembiraan saya..tapi pelawaan saya rupanya menjadi ancaman bagi u..u pk kebebasan u akan tergugat..sy x pernah terfikir pun macam tu..sy cuma nak jaga awak. x de maksud lain.maafkan saya buatkan anda risau. Keputusan ini telah dibuat,,tapi saya amat berharap..selagi saya bernafas..masih ada harapan utk kita bersama. MEncintai anda bukannya beban bagi saya. kerana kegembiraan saya adalah bersama awak.

No comments:

Post a Comment