Thursday, November 18, 2010

Recovery

Saya berada dalam fasa recovery. Maknanya setiap tingkah laku saya, bukannya mewakili saya..cuma saya terpaksa melakukannya kerana perlu u menyesuaikan diri. Sejak 3 minggu ini saya telah melakukan perkara2 yg x pernah saya buat. Not sure its right o wrong..tapi i just face it..

Pengalaman ini memberikan saya persoalan..?? apakah nilai sebuah kehidupan. Setiap hari kita bekerja..hilai tawa, heppy je..tapi at the end of ur life..wat u want.? bagi sy..sy mahukan kehidupan yg stabil. apabila balik kerja..terdapat seseorang akan tunggu sy utk diner bersama2..kami berkongsi pengalaman kerja hari ni. kami memegang erat tangan masing2..dengan penuh kasih sayang.

Bukannya setiap saat kami bersama..tapi kami mempunya perasaan yg sama. Saling bersefahaman..dan kami tahu kemahuan masing2. Kadang kami mengalah u mengembirakan hati pasangan..apakah nilai itu. Apabila saya melihat matanya..cukup la saya sudah buat terbaik utknya..dan bangga dengan diri sendiri.

Ianya sebuah dongeng. Dulu saya tidak percaya ianya wujud. tapi bila berjumpa dengan anda..saya begiru percaya.tapi sekarang..ianya mungkin lakonan semata2..

tapi..hati saya masih berkata..our moment its true..

No comments:

Post a Comment